Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης

Οδηγίες Υποβολής

(Κάντε κλικ στον παραπάνω τίτλο “Οδηγίες Υποβολής” για να κατεβάσετε το αρχείο οδηγιών υποβολής)

Στο περιοδικό «Η Έρευνα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης» δημοσιεύονται πρωτότυπα και αδημοσίευτα άρθρα, τα οποία εντάσσονται στο γνωστικό αντικείμενο της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης. Η έκδοση του περιοδικού είναι έντυπη και ηλεκτρονική.

Η αποστολή των άρθρων προς δημοσίευση αποστέλλονται σε ηλεκτρονική μορφή στο e-mail του περιοδικού, στη διεύθυνση: journal.rsocedu@gmail.com. Το όνομα του αρχείο θα είναι ως εξής: Επίθετο_ΕΚτΕ. Η αξιολόγηση των άρθρων θα πραγματοποιείται από μέλη της επιστημονικής επιτροπής και εξωτερικούς συνεργάτες.

Το κείμενο θα είναι στην ελληνική ή στην αγγλική γλώσσα. Σε κάθε κείμενο θα πρέπει να υπάρχει περίληψη έκτασης έως 200 λέξεις στα ελληνικά και στα αγγλικά. Μετά την περίληψη θα πρέπει να ορίζονται 4-6 λέξεις κλειδιά στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. Το κείμενο θα έχει έκταση από 6.000 έως 7.200 λέξεις (συμπεριλαμβάνονται η περίληψη και η βιβλιογραφία).

Οι υποσημειώσεις θα πρέπει να αποφεύγονται και να χρησιμοποιούνται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις.

Για τη δημοσίευση στο περιοδικό απαιτείται συνδρομή ως εξής:

Ελλάδα:  120 ευρώ για πολίτες της Ελλάδας, 100 ευρώ για φοιτητές/τριες και υποψήφιους/ες διδάκτορες/ισσες

Εξωτερικό: 140 ευρώ για πολίτες εκτός Ελλάδας,  120 ευρώ για φοιτητές/τριες και υποψήφιους διδάκτοες/ισσες.

Σε κάθε συγγραφέα αντιστοιχούν 2 αντίτυπα του τεύχους της δημοσίευσης

Τυπογραφικά χαρακτηριστικά

Γραμματοσειρά: Times New Roman

Διάστημα: αυτόματο διάστιχο

Εσοχή παραγράφου: 1 cm/ Στην αρχή του κεφαλαίου, στην πρώτη παράγραφο να μην υπάρχει εσοχή

Μέγεθος γραμματοσειράς: 10,5

Βιβλιογραφικές παραπομπές

Οι βιβλιογραφικές αναφορές στο κείμενο αναφέρονται ως εξής:

(Κυρίδης, 1997) ή (Κυρίδης, 1997: 105) (Συμεού, Θάνος & Βρυωνίδης, 2018)

(Θάνος, κ.ά., 2017).

  1. ΒΙΒΛΙΑ

Bourdieu, P. (1990). The Logic of Practice. Cambridge: Polity Press.

Θάνος, Θ. (2012). Εκπαίδευση και κοινωνική αναπαραγωγή στη μεταπολεμική Ελλάδα (Ν. Παναγιωτόπουλος, Πρόλογος). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

Bourdieu, P. & Passeron, J-Cl. (2014). H αναπαραγωγή. Στοιχεία για μια θεωρία του εκπαιδευτικού συστήματος (Ν. Παναγιωτόπουλος, Εισαγωγή – Γ. Καράμπελας, Μετάφρ.). Αθήνα: Αλεξάνδρεια.

  1. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

Kline, S. & Pentecost, D. (1990). The Characterization of Play: Marketing Children’s Toys. Play and Culture, 3(3), 235-254.

Συμεού, Λ. (2003). Σχέσεις σχολείου-οικογένειας: έννοιες, μορφές και εκπαιδευτικές συνεπαγωγές. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 36, 101-113.

  1. ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΤΟΜΟ ή ΤΟΜΟ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

Mies, M. (1993). Towards a Methodology for Feminist Research. In M. Hammersley (Ed.), Social Research: Philosophy, Politics and Practice (pp. 32-48). London: Sage.

Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου, Π. & Συμεού, Λ.  (2008). Προωθώντας τις σχέσεις σχολείου-οικογένειας-κοινότητας στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: συμπεράσματα μιας παρέμβασης. Στο Ε. Φτιάκα (Επιμ.) Περάστε για έναν καφέ: σχέσεις σχολείου-σπιτιού στην κόψη της διαφορετικότητας (σσ. 243-262). Αθήνα: Ταξιδευτής.

Καντζάρα, Β. (2018). Οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και η εκλογίκευση της ελληνικής εκπαίδευσης σε συνθήκες κρίσης (2009-2014). Στο Χ. Βιτσιλάκη & Δ. Γουβιάς (Επιστ. Επιμ.), Ανιχνεύοντας την κρίση (σσ. 33-56). Αθήνα: Gutenberg.

  1. ΗΕΛΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟ

Ακολουθείται ίδιος τρόπος για κάθε περίπτωση (βιβλίο, άρθρο σε συλλογικό τόμο, κ.λπ.), μόνο που στο τέλος αναφέρεται η ημερομηνία ανάκτησης και η σχετική διεύθυνση: Ανακτήθηκε χχ/χχ/χχχχ από https://……

Ακολουθεί παράδειγμα/υπόδειγμα

Παράδειγμα/Υπόδειγμα:

CRISIS AND REPRODUCTION STRATEGIES

THEODOROS THANOS

Department of Early Childhood

University of Ioannina

Email: ththanos@uoi.gr

ABSTRACT

The economic crisis, besides economic effects, has a strong impact on the main sectors of social life such as social reproduction strategies………

Keywords: crisis, ………………….

  1. EDUCATION AND SOCIAL …….

For many years, the social groups …………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………..

When the crisis broke out, …………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………..

 

1.1 Social ……………………………………

Reproduction strategies are practices ………………………………………………………….

1.2 The school as a social reproduction strategy

In Greece, the school’s integration into the social reproduction strategies ………………..

The social mobility ………………………………………………………………………….

With the completion of social …………………………………………………………..

 

1.3 The crisis and the crisis of the reproduction strategies

…………………………………………………………………………………………….

  1. RESEARCH

The present study ……………………………………………………………….

Non-systematic observation …………………………………………………………

  1. RESULTS OF THE SURVEY
  1. is 16 years old …………………….

3.1 The house ……………….

Greece is a mountainous country ……………………………………………..

  1. lives in a village ……………………………………………………………..

3.2 The family ……………………..

V.’s parents are …………………………………………………….

His brother  ………………………………………………………………

3.3 Income ………………..

The …………………………………………

Before the crisis ………………………..

Their expenses …………………………………

  1. DISCUSSION OF RESULTS

V.’s family …………………..

The crisis ……………………………………

After school ……………………………………………

REFERENCES

Bourdieu, P. (2002). Distinction. A social critique of the judgement of taste (K. Kapsampelli, trans). Athens: Patakis (in Greek).

Bourdieu, P. & Passeron, J.-C. (2014). Reproduction. Elements for a theory of the educational system (N. Panagiotopoulos, foreword). Athens: Alexandria (in Greek).