1. Marios Vryonides, Innovative learning experiences for basic skills in prison education: young prisoners’ motivations and perceptions (pp. 5-21)
2. Ευαγγελία Καλεράντε και Λέλα Γώγου, Το οικονομικό παράδειγμα στον επικαθορισμό εκπαιδευτικών πολιτικών: Κοινωνιολογικοί προβληματισμοί για τη συρρίκνωση του ουμανιστικού κεφαλαίου στην εκπαίδευση (σσ. 23-37)
3. Καντζάρα Βασιλική, Η σύγκριση ως κοινωνική διεργασία κρίσης και εξαγωγής συμπερασμάτων στην καθημερινή ζωή και στην επιστήμη (σσ. 39-52)
4. Gerasimos S. Koustourakis, Byzantine and medieval university: A sociological approach to covering the gap in Bernsteinian analysis (pp. 53-66)
5. Αργύρης Κυρίδης & Χρήστος Τουρτούρας, Οι εκπαιδευτικές ανισότητες μέσα από τα μάτια των σχολικά «επιτυχημένων». Απόψεις φοιτητών και φοιτητριών ελληνικών ΑΕΙ (σελ. 67-85)
6. Λοΐζος Συμεού, Ισότιμη συμμετοχή όλων των παιδιών στην εκπαίδευση και εκπαιδευτική πολιτική για την Ενιαία Εκπαίδευση στην Κύπρο (σσ. 87-94)
7. Anna Asimaki, Training actions for specialist subject teachers and their contribution to teachers’ professional development (pp. 95-110)
8. Νέλλη Ασκούνη, Θετική διάκριση και εκπαιδευτικές αλλαγές στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης: Το άνοιγμα του δρόμου για το πανεπιστήμιο (σσ. 111-128)
9. Dionysios Gouvias, Konstantinos Zafeiris & Christy Petropoulou, “This is their mentality” – The role of habitus on informal educational provision for refugee children in Greece (pp. 129-142)
11. Ιωάννης Καμαριανός & Νίκος Φωτόπουλος, Πανεπιστημιακός δάσκαλος-δημόσιος διανοούμενος: συμβολή στη συζήτηση για την ταυτότητα και το ρόλο του πανεπιστημιακού δασκάλου (σσ. 155-173)