Βιωματικό Εργαστήριο
«Σχολική Διαμεσολάβηση»
12 Μαΐου 2016
Συνεδριακό Κέντρο «Κάρολος Παπούλιας», Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Στο πλαίσιο της Επιστημονικής Ημερίδας «Σχολικός εκφοβισμός – Σχολική διαμεσολάβηση» πραγματοποιήθηκαν Βιωματικά Εργαστήρια για τη Σχολική Διαμεσολάβηση διάρκειας μίας ώρας για κάθε ομάδα των 20-25 ατόμων.
Σκοπός των Βιωματικών Εργαστηρίων ήταν οι συμμετέχοντες/ουσες να ευαισθητοποιηθούν σε πρακτικές ειρηνικής επίλυσης των εντάσεων και των συγκρούσεων στο σχολείο, και, συγκεκριμένα, στη σχολική διαμεσολάβηση. Στόχοι των Βιωματικών Εργαστηρίων ήταν οι συμμετέχοντες/ουσες να γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο:
- τι είναι διαμεσολάβηση
- τις βασικές αρχές και τους στόχους της διαμεσολάβησης
- τα στάδια εφαρμογής της διαμεσολάβησης στο σχολείο
- τους βασικούς άξονες εκπαίδευσης των μαθητών στη διαμεσολάβηση
- τη δομή της διαδικασίας της διαμεσολάβησης
Την επιστημονική εποπτεία των Βιωματικών Εργαστηρίων είχαν οι Επίκ. Καθηγητές του Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Θεόδωρος Θάνος και Χαρίλαος Ζάραγκας. Την εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών ανέλαβαν εκπαιδευτικοί και υποψήφιοι/ες διδάκτορες που έχουν εκπαιδευτεί στη σχολική διαμεσολάβηση:
Βασιλική Βλαχοπούλου, Καθηγήτρια ΔΕ, Μαθηματικός
Ευφροσύνη Γιαννούλη, Δασκάλα
Σπύρος Γιούργας, Δάσκαλος
Θεοδούλη Κοκκίνη, Δασκάλα
Ανδρομάχη Μπούνα, Υποψ. Διδάκτωρ Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παρασκευή Σταθά, Μεταπτυχ. Φοιτήτρια Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ευθύμιος Τόλιος, Υποψ. Διδάκτωρ Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Αντώνης Τσατσάκης, Υποψ. Διδάκτωρ Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων