Βιβλιογραφικές παραπομπές

Οι βιβλιογραφικές αναφορές στο κείμενο αναφέρονται ως εξής:

(Κυρίδης, 1997) ή (Κυρίδης, 1997: 105) (Συμεού, Θάνος & Βρυωνίδης, 2018)

(Θάνος, κ.ά., 2017).

1. ΒΙΒΛΙΑ

Bourdieu, P. (1990). The Logic of Practice. Cambridge: Polity Press.

Θάνος, Θ. (2012). Εκπαίδευση και κοινωνική αναπαραγωγή στη μεταπολεμική Ελλάδα (Ν. Παναγιωτόπουλος, Πρόλογος). Θεσσαλονίκη:Αφοί Κυριακίδη.

Bourdieu, P. & Passeron, J-Cl. (2014). H αναπαραγωγή. Στοιχεία για μια θεωρία του εκπαιδευτικού συστήματος (Ν. Παναγιωτόπουλος, Εισαγωγή – Γ. Καράμπελας, Μετάφρ.). Αθήνα: Αλεξάνδρεια.

2. ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ

Kline, S. & Pentecost, D. (1990). The Characterization of Play: Marketing Children’s Toys. Play and Culture, 3(3), 235-254.

Συμεού, Λ. (2003). Σχέσεις σχολείου-οικογένειας: έννοιες, μορφές και εκπαιδευτικές συνεπαγωγές. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 36, 101-113.

3. ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΤΟΜΟ ή ΤΟΜΟ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

Mies, M. (1993). Towards a Methodology for Feminist Research. In M. Hammersley (Ed.), Social Research: Philosophy, Politics and Practice (pp. 32-48). London: Sage.

Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου, Π. & Συμεού, Λ.  (2008). Προωθώντας τις σχέσεις σχολείου-οικογένειας-κοινότητας στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: συμπεράσματα μιας παρέμβασης. Στο Ε. Φτιάκα (Επιμ.) Περάστε για έναν καφέ: σχέσεις σχολείου-σπιτιού στην κόψη της διαφορετικότητας (σσ. 243-262). Αθήνα: Ταξιδευτής.

Καντζάρα, Β. (2018). Οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και η εκλογίκευση της ελληνικής εκπαίδευσης σε συνθήκες κρίσης (2009-2014). Στο Χ. Βιτσιλάκη & Δ. Γουβιάς (Επιστ. Επιμ.), Ανιχνεύοντας την κρίση (σσ. 33-56). Αθήνα: Gutenberg.

4. ΗΕΛΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟ

Ακολουθείται ίδιος τρόπος για κάθε περίπτωση (βιβλίο, άρθρο σε συλλογικό τόμο, κ.λπ.), μόνο που στο τέλος αναφέρεται η ημερομηνία ανάκτησης και η σχετική διεύθυνση: Ανακτήθηκε χχ/χχ/χχχχ από https://……